FinkaMAG – brak polskich znaków przy wydruku


Jeśli na wydruku z programu FinkaMAG nie ma polskich znaków, wykonać należy następujące kroki :

  1. sprawdzamy czy jest ustawiona domyślna drukarka w systemie Windows
  2. czy jest uruchomiony program FinkaDru (cudo polskich programistów)
  3. klikamy prawym klawiszem myszki na skrócie do programu i sprawdzamy czy jest wybrany tryb pełnego ekranu
  4. przechodzimy do pliku SP.BAT (katalog główny dysku C:), klikamy na nim prawym klawiszem myszy i wybieramy opcję EDYTUJ. znajdujemy linijkę zaczynającą się od „keyb…” trzy ostatnie znaki oznaczają rodzaj kodowania : lt1 = latin 1, maz = mazovia. Zmieniamy na mazovia.
  5. sprawdzamy ustawienia naszej drukarki
  6. jeśli żadne z powyższych czynności nie odniosło skutku, dzwonimy do wsparcia technicznego FINKI
Print Friendly, PDF & Email

IFiS PAN

Log In

Create an account